91, hatar mig själv idag, jag vill även hata dig

jag gjorde inget fel, ändå så var jag inte rätt
jag gjorde allting fel, jag var fortfarande inte rätt,
varför kan jag inte bara inse att jag aldrig var eller skulle vara rätt för just dig och varför känner jag att just du är rätt för mig, det ska ju fan vara ömsesidigt!

Det gör så jävla ONT det jag har gjort och det gör så jävla ont att det kanske är just jag själv som är anledningen till att du hatar mig idag, känner mig bara så, jag vet inte, känner mig som ett jävla handikapp allting känns skit skit skit och det känns som att om du låg breve mig just nu så skulle allting vara så jävla bra? kan jag inte bara va som normala människor och vilja vara med någon som vill va med mig tillbaka så mår alla bra?
varför känns det så, det är så jäääääävla jobbigt vill slå sönder saker och skrika och springa ut i regnet typ känna att jag finns jag vill skrika nåtning som BLLLUOÖÖÖÖÖÖÖUU jag vet inte hur man förklarar denna känsla?
det känns som att ingen förstår mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0