94, äcklig är vad du är

igår såg jag att din relation ändrades tillbaks till inte i ett förhållande och kände att det var nu eller aldrig att breätta exakt vad jag känner och skita i alla konsekvenser eller vad som nu skulle komma med det,

tog till mig mod att ringa dig och du skulle ut ikväll och ville ses imorgon för att prata, du sa följ med ut idag sen efter ett tag blev du bara äcklig och kunde inte ens stå ett shitt, vem är du? okej, jag ringde typ 4 gånger, de är inte okej nånstans men när det passar dig så gör du själv samma sak så egentligen borde du inte tycka att det är konstigt alls.
Är så äcklad av dig, vill bara banka in ditt huvud i nånting, du är så jävla feg och det gör mig så ledsen att stunder som nu så ser jag mina fel som rätt åt dig, du förtjänade tio gånger värre och jag vill bara hata dig.

Känner mig som världens modigaste tjej som vill ha världens fegaste kille, vafan vill jag ha?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0