95, önskar det var vi

idag ville jag inte skriva och tänkte bara fuck it men jag skriver här för att få ut varenda jävla känsla som finns och jag ska göra det i 95 dagar till, sen är jag klar med dig..

jahap, du har flickvän. Jag har alltid sagt att den dagen du skaffar tjej så kommer det vara på riktigt och du kommer att hålla ihop med henne, på riktigt, för du är en sån kille och det är det finaste med dig.
Först blev jag chockad,
sen arg,
sen ledsen,
sen arg igen,
sen ville jag skrika,
efter det blev jag rädd,
jag ville ringa och träffa dig men påminde mig själv om att jag inte har den rätten,
sen försökte jag andas,
måste andas..
måste andas,
inte gråta!
sen grät jag,
min bästa vän ringde och ville inte att jag skulle vara ensam och hon sa att allt var ett skämt för att se min reaktion,
jag vet att det inte är ett skämt du skulle inte gå såååå långt för att se min reaktion, du bryr dig inte så mycket, tror jag,
vid den tanken grät jag igen,
sen önskade jag att jag hade öppnat mig för dig tidgare öch aldrig nånsin begått misstag så att jag kunde fastställa att jag inte gjort dig nått fel, men det har jag och det kommer jag alltid äcklas av,
nu hoppas jag att allt är ett skämt men jag vet att det inte är det, det är egentligen lika bra jag kanske kan släppa dig nu,
sen tänker jag att om jag inte har släppt dig på 2 år, hur fan ska det gå nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0