97, she never could get drunk enough to get him off her mind

Jag känner mig lika äcklig som tjejen i videon, allt hon gör mot honom, så skämmigt.



Idag ska jag bli drunk, jag hatar att bli full, verkligen, men idag vill jag komma in i dedär modet där man knappt kan få fram sitt eget namn för att man är så borta i sitt huvud och bara idag så vill jag inte minnas ditt namn heller.

Förra året precis dessa tider så var jag på sista festen innan sommarlovet var slut, då ringde du och ville hämta mig så skulle vi sova hos dig.. jag önskar den dagen var idag. Det var en vana att du hörde av dig och jag sa nej, jag förstår inte mig själv och det gör mig så arg, kan du inte höra av dig nu som du gjorde då så ska mitt svar alltid vara ja.
Varför kan jag inte bara släppa dig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0