jag hade ett samtal en av dina vänner för ett tag sen

han- man ser att det är nånting mellan er när vi umgås ju
jag- gör man verkligen det?
han- ja, ja det gör man ibland är det tillome jobbigt att vara med er för att ni inte låter varandra få va
jag- men sluta haha, fast ja jag tycker ju om honom
han- men om du nu tycker om honom, du följer ju aldrig med honom
jag- hur menar du följer inte med honom?
han- ja han säger kom men du går ju aldrig, om du tyckte om honom så skulle du följt med?
jag- nej men jag tycker om honom och vill följa med, jag är bara rädd att vi ska gå för långt om jag följer med
han- hur kan du vara rädd och inte gå om du vill och tycker om honom?
jag- för jag vill inte göra nånting halvt med honom, det är en kille jag vill ha allt med och får jag inte allt med honom så vill jag hellre stå där utan nånting alls


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0