hetsälskar tills allt går sönder

När jag ser att hans blick flackar och hans famn inte känns lika varm
När han inte längre biter sig på underläppen för att hålla sig för skratt
när han inte längre lägger sina armar runt mig
när han inte längre viskar att han älskar mig i mitt öra om nätterna
ja,
då säger jag allt jag borde ha sagt tidigare
älskar honom såsom jag borde ha älskat honom tidigare
håller honom såsom jag borde ha gjort tidigare
Men då har det stått still så länge att det bara går sönder
Så jag har ett problem,
jag älskar inte litet i taget
jag älskar till synes inte alls
tills han säger att han inte älskar
då hetsälskar jag tills allt går sönder,
men mest mitt hjärta.
Det går alltid sönder mest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0