first date

vi hade värsta tjaffset för ca 3 dagar sen och han är tjurskalle och jag är tjurskalle så det kom ingen vart, utan det blev kiss and make up haha..
wowwwwwww haha sjukt börjar verkligen tycka om honom mer och mer och vi har haft vårat första tjaffs.
idag ska vi på bio och jag har typ 40 graders feber men tänker inte säga nått ska inte förstöra kvällen haha men har varken ork eller lust har sminkat mig ganska mkt så att man inte ser att jag är sjuk är ganska mörk runt ögonen och helt röd på kinderna fyfaan hahaha..
aja vi får hoppas att han inte märker nånting vågar inte äta nått nu heller fast är sjukt hungrig men mår illa så jag vill ine riskera att jag typ spyr eller nått hahaha åhhhh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0