ju mer man tycker om någon desto högre flyger man, glöm bara inte att faller blir hårdare

kom ihåg detta,kom ihåg detta,kom ihåg detta,kom ihåg detta,kom ihåg detta,kom ihåg detta,kom ihåg detta,kom ihåg detta,kom ihåg detta,kom ihåg detta,kom ihåg detta,kom ihåg detta,kom ihåg detta,kom ihåg detta,kom ihåg detta,kom ihåg detta,kom ihåg detta,kom ihåg detta,kom ihåg detta,kom ihåg detta,kom ihåg detta.. jag glömmer ju det. så jag flyger lite för högt, sen hamnar jag nere på jorden igen.

jag vet liksom inte ens vafan jag känner tror jag har intalat mig att jag tycker om denna nya kille, eller? men jag vet inte nu har vi knappt pratat nånting på två dagar ohhhh är så jävla irriterad vill bara skrika på honom men jag ska inte, utan istället så andas jag och sväljer och håller käften. för jag har liksom sagt vad jag kan säga honom han har fått så jävla mycket bara sådär liksom nu vill jag vara 110% säker på att det han säger är vad han menar och inget han bara säger för att han tror att det är vad jag vill höra.
och alltså, jag vill inte ens höra nått mer vill börja känna istället. det känns som att såfort jag börjar släppa loss lite och tänka hmm det kanske ändå funkar, jag kanske ändå ska satsa ordentligt nu, ja då känns det bara som att allt går emot så nu känner jag inte så mer, vi får se hur jag känner till nästa gång gud vilken begochdalbana!


Kommentarer
Postat av: ilda

Dääänkuu =) <3

2010-12-09 @ 23:36:49
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: Anonym

baby its just

the thrill of the chase

but i got a feelin'

i'm winnin' this race

2010-12-11 @ 14:39:27
Postat av: Anonym

Att ha någon att kämpas igenom allt med är så viktigt. Frugan och jag är som lite systrar ibland. För vi är lika på många sätt. Vi har väldigt olika principer som vi lever efter.



Jag har mina regler som jag lever efter och hon går över en del gränser jag aldrig skulle överskrida.



Samtidigt som jag ibland går över gränser hon aldrig skulle gå över.



Men i sättet är vi lika och vi dömer inte varandra. Vi är lika på det mesta men vi accepterar också att vi tänker olika på vissa plan.



Jag har sagt saker till henne som ingen annan på jorden vet. Som jag skäms över och det fina är att hon accepterar mig än då. Inte dömer. Det är verkligen guld värt.



Frugan säger att vi båda är vampyrer för att vi inte äter och inte sover. Vi slarvar med maten och slarvar med sömnen. Men vi ska bli bättre på det.



Utan Frugan skulle jag känna mig halv.

2010-12-16 @ 21:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0