the thrill of the case

okej de dagarna vi inte pratade så sa han att han ville "testa" mig för att jag aldrig är den som hör av sig och det gjorde jag ju ändå inte så det slutade med att han skrev till mig i vilket fall som helst sen berättade han hur det log till och om han inte ljög så är det väl en okej anledning till att inte höra av sig.
jag är ju glad när jag är med honom och blir jätteglad av hans söta sms och så men men,
är så rädd vill inte fastna och sen så går det snett men det vet man ju fan ändå aldrig så, aa vi får helt enkelt se.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Gud eller den som bestämmer över mitt öde….

2010-12-14 @ 00:48:34
Postat av: Anonym

Har verkligen allvarliga problem om att uppfatta livet.

Det är som att det sitter en liten ***** inne i mig på en soffa och äter popcorn och spelar tv spel med mitt liv.



Ni vet ju hur man är när man spelar tvspel. Oj det går lite som det går. Kör på oj nu blev det game over.

2010-12-16 @ 21:26:51
Postat av: Anonym

Så livet är väldigt negativt för henne just nu. Men om man ser allt det negativa som möjligheter så är det jättebra. För det är just vad det är. När man förlorar allt . Har man möjlighet att få allt igen men tio gånger upp. För då öppnas det nya dörrar . Har man det man har så får man ju inte mer.



Här är en lista över allt som är bra som min underbara vän faktiskt har ändå. Trots att hon känner som att hon har inget.



* Ett enormt stort hjärta

*En jätte social personlighet

*Två jätteroliga utomlandsresor framför sig

* En lyxförpackning som hon ser ut

* Två underbara katter

* Massa bra vänner som ställer upp för henne

* En garderob full med as heta kläder

* Massa yrkeserfarenhet

* En egen hemsida som är jättefin som snart ska publiceras

* En bil

* Massa kunskap inom vård

* Världens vackraste hår

* Bra insikter om livet

* Survior spirit



Och en massa mer saker. Men vad kan man egentligen mer begära.

2010-12-16 @ 22:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0