nästa steg

Okej nytt kapitel måste uppdatera mig själv lite nu och skriva ut det som inte går att skriva på min egna blogg.
killen jag skrev om som jag börjat träffa, träffar jag fortfarande och iförrigår så kändes allt bara bääää så jag messade och skrev "Hej **** jag vill säga en grej men vågar inte säga det till dig så du får det på sms. Jag börjar tycka om dig och jag vet inte vad det är men om du inte känner desamma så vill jag att du säger det"
fick tillbaks ett "Va söt du e :) om det är vad du tror att jag tycker om dig så har du fel jag ska träffa dig senare och prata med dig" sååååå sagt och gjort vi träffades och han frågade vad jag ville med det hela jag sa att jag inte ville ha nått där vi bara var bekväma i varandra och inget mer så han ba alltså vill du ha ett förhållande jag blev typ eeeeh... ja jag vill ju inte direkt lalla runt med dig för skojs skull?? han ba ja jag med annars skulle jag inte börjat träffa dig osv såååå jaaa det ser väl ut som att lilla jag snart kanske har en pojkvän? hur skumt är inte det då..? ja han tycker väl om mig om han inte ljuger och jag har börjat tycka om honom och jag vill inte ens va med nån annan just nu liksom vill ju inte tabba mig men åååååååh han gör mig så jävla pissed off ibland vi tänker så olika.. vi får väl se om det har ändrats till nästa gång jag skriver av mig eller om det är min pms som talar just nu, ser i kors godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0