Jag bara måste skriva av mig om hur långt jag har kommit =)

Igår så var jag hemma hos han som bloggen handlade om från startens kusin som fyllde år, han var även där alltså piiiiiiiiiiinsam min första tanke vart typ, VAFAN. TÄNKTE. JAG. MED.
Ni vet när man betraktar en människa utifrån då ser man alla ju dessa brister och dåliga sidor som man inte ser när man är så inne i det hela eller kanske ser men inte vill se men alltså snälla..
fyfan vad skönt det är att vara ute ur skiten.
Så står han verkligen och ba
"heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej de va längeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen hur mår du vad gör du, hörde att du har en ny kille." man ba
"aaaaaaaaaaaaaaaaaa tja d bra sjdå" alltså så jävla skönt haha var bara tvungen att skriva det jämfört med alla mina deppiga inlägg om honom.
Men självklart så kändes det ju lite också liksom jag ville ju stå och babbla med honom när han kom och pratade med mig och det kändes kul att kunna ba ????? jahap. ville ju stå med han också men har kommit så långt så nu vet jag att jag inte vill ha honom och det är faktiskt inte så farligt att stå med honom och det kändes inte så mycket som att hela världen stannade när jag såg honom, bara lite så jag tog ett djupt andetag och vips så var det borta.
Och så måste jag bara, jag är ingen att säga att nån människa är bättre än nån annan för ingen är det och alla har sina bra och dåliga sidor men, fan vad jag är bättre än hans beteende och fan vad jag är glad att jag har förstått det.
Jag fattade ju inte det så ända tills den dagen jag förstog det så ville jag ju vara med honom som man ser i dom andra inläggen men när det klickade till i huvudet, aa de va ju liksom allt som behövdes.
sen var det inte mer än att radera hans nr, sms, bilder, framförallt att radera han på fb, sen var det ganska klappat och klart =)

PUSS bloggen


Kommentarer
Postat av: ilda & Amilia

asså jag har släppt honom om man säger så.. bara en dum tanke som kommer tillbaka då och då.. Vi var tiillsammans i 6 år och det har nu gått ett år sen vi gjorde slut. Så 6 år är inte så lätt att bara lägga bakom sig. Men jag har gjort ett grymt bra jobb. Jag har inga känslor kvar, jag tänker inte på honom som sagt så dyker det bara upp en tanke ibland. Och jag bläddrade igenom min kontakt lista på mobilen och såg hans namn så jag raderade hans telefon nummer. Skall ävern radera bilderna när ja kommer hem. Men han är släppt för ett bra tag sen =)

2010-11-24 @ 19:21:37
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: ilda 6 Amilia

Tack sötis!

Detsamma goes to you =)

2010-11-26 @ 15:09:39
URL: http://mislimoje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0