varför är det så?

Varför är det så? Varför tar vi inte vara på det vi har?
Vi strävar alltid efter att få mer. Vi vill alltid ha det som vi inte riktigt kan få
De som e bortom våra dörrar, den vi aldrig riktigt når fram till.

*** sa till mig en gång när vi pratade i telefon om allt som har hänt mig.
*****, varför bryr du dig bara om de människor som skiter i dig? Varför bryr du dig inte
om dom människorna som du får något tillbaka av?

Grejen är att jag bryr mig om de människorna som älskar mig, som bryr sig om mig.
Men jag tar dom förgivet, tror att dom alltid kommer finnas där ändå.
Därför lägger jag ner mer tid på de människor som inte gör de.
Jag försöker få dessa människor att ändra på sig.
För jag önskar att dom någon dag kommer börja bry sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0