71, NYA KVASTAR SOPAR BÄST

alltså vet du vad FUCK YOU vafan en blogg med TID som jag lagt ner på DIG nääääääääääääääääääää de e över nu du finns inte du är borta och aldrig mer ska nånting handla om dig. aldrig mer.

denhär bloggen är klar som fan nya känslor ska gå till nya människor, så här slutar sista känslan det blir inte hundra känslor för dig det är klart nu =)
jag har inte fårr ut nånting till dig men idag skulle vi ses för att jag skulle få snacka men det blev inte av och jag visste redan innan att det inte skulle bli det, jag bara hoppades. så jag läämnar allt dehär nu det gamla får stanna kvar i det gamla, du iaf.
en dag kanske vi möts igen, som andra personer lite mognare, lite bättre.
men jag har kommit fram till vad jag vill och det är ingenting, konstigt nog så är jag inte ledsen jag är bara ingenting. ciao

PS. asså han ska bara våga höra av sig efter att jag släppt kommer KNOCKA honom big time kan jag lova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0