72. ENOUGH IS ENOUGH

jag önskar att jag bara kunde få ut allting till dig,
för jag kan,
och jag vill,
sist jag var såhär säker på en sak var för ett år sen när jag skulle flytta hemifrån
och nu vill jag prata med dig jag vill inte ens ha nått tillbaks inte ens ett svar, eller jo jag vill bara se dig lyssna på allt jag har att säga och sen höra dig säga "nej jag vill inte ha nånting med dig att göra"
och thats it sen är jag fucking finish för jag vet att det är så jag är ju fan inte dum heller???
men jag behöver verkligen höra det..
så varför kan jag inte få göra de då???? för livet är inte så jävla långt som alla tror och beter sig efter och jag vill inte ta ett shitt förgivet och jag vill inte ta mina dagar förgivet heller för det finns gott om människor som gör det tillräckligt, jag vill inte vara en av dom men just nu känner jag mig precis som en såndär människa och det vill jag inte, att få ut saker och ting till dig skulle vara en början även om det är en liten sådan, men det skulle vara en början bort och en början utan dig i huvudet för jag vill inte ha dig som ett jävla ovälkommet hjärnspöke längre ditt jävla helvete får jag inte prata med dig snart så kommer du få denhär fitt bloggen när siffrorna räknats ner och hoppas att du får en psykisk chock tillsammans med den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0