73, magkänslan

Hello, hur mår du hoppas allt är bra med dig, själv är jag sjukt trött.
Var på kryssning i helgen och träffade din syster där! helt sjukt haha jag började gråta och hon torkade mina tårar haha finns tillome bild på det, och ja, jag vet, jag skäms som fuck.
Du var inte där, vilket jag visste att du inte skulle vara. Alla sa "jo men han kommer" men jag kände liksom,
"nää han kommer inte", och precis så var det. Men jag hade kul, jävligt kul.
Det känns som att du är så långt borta just nu och det känns skönt på ett sätt för jag går verkligen inte in på din sida och jag har raderat ditt nummer och har dig inte på msn, så du är långt borta men hatar att du finns i mitt huvud, det gör dig liksom sjukt nära, även fast du är långt borta.

En läxa har jag iaf lärt mig och det är att alltid, no matter what, lita på magkänslan.
Nu har jag optikertid och ska mot ditt håll där du håller till, och magkänslan säger "nej du kommer inte se honom"
ha-ha, puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0