bli aldrig som denna text

"Hatar egoistiska människor.
Vi säger att det är en tjej och en kille och han är skit skit skit mot henne hela hela tiden men hon finns kvar där trots all skit för hon tycker om honom, kanske tillochmed älskar. Sen kommer det en dag och tjejen hittar äntligen styrka att säga
"nej, tyvärr du får får får inte längre av mig och jag finns inte för du har aldrig riktigt varit snäll och du förtjänar inte mig och du förtjänar inte det stödet och tryggheten att veta att jag alltid finns för dig, hejdå"
pofff så blir han snäll och hon undrar hur? varför? jo för han mår dåligt och han behöver henne.
Så fucking egoist sånt gör mig så pissed off för denna tjej har äntligen kanske efter flera år funnit styrkan till att säga stick du har ett sjukt beteende som inte uppskattas av mig och där väljer han att bara för att han inte klarar sig utan den tryggheten som han annars alltid tagit förgivet, så vänder han och försöker dra tillbaka henne när han vet att släppa honom och säga hejdå var en av de jobbigaste grejerna hon tagit sig igenom.
För när han behöver henne så måste han ha henne men när hon behövde honom så var han upptagen med sig själv och sitt liv, och nu vill han ha hennes uppmärksamhet på sig själv, och sitt liv.
Det gör mig så sur för det taskigaste man kan göra är att dra tillbaks en människa som har haft det svårt att släppa, sjävklart så kan man dra tillbaks om man vill ändra på saker och börja om på något för bådas skull men när det handlar om att personen i sig drar tillbaks enbart för sin egen skull, sug kuk hörru det är inte okej.
Och att säga att det är för att man bryr sig är ännu mer taskigt för bryr man sig om någon så vill man alltid dens bästa och vet man om att någons bästa är utan en själv, då låter man det få vara utan en själv och ha en fin tillvaro"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0