hmm

alltså funderar på en grej när man känner nått då måste det väl fan betyda något?
alltså.. varför känner jag ingenting för en abdul ute på gatan eller min chef, det jag vill komma fram till är att vi inte bara blir kära i folk hursomhelst utan det måste ligga nånting i det hela, ett band från andra hållet?
det börjar bli rörigt här men försöker bara klura ut hur det här med känslor fungerar.
varför har jag gått och verkligen fastnat för just den enda killen som jag tror inte alls vill ha mig? jag är ju förfan inte dum i huvudet som går runt och vill vara med någon som inte vill, eller?
varför kan ingen svara på frågor som handlar om känslor helvete


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0