77, mår illa av mig själv

jag vet att du hatade att jag och din bästa vän pratade så jag hade sex med din vän
tanken efter var att nu kan jag släppa dig och veta att det aldrig nånsin kan bli något mellan oss eftersom att du aldrig skulle vilja det, alltså trodde jag att jag skulle kunna släppa dig utan att titta tillbaks med tanke på att jag inte skulle ha några frågetecken i huvudet men gud så fel jag hade, om jag bara hade vetat jag vet inte ens hur jag tänkte alltså om någon tog mig tillbaks till den dagen så vill jag stoppa tiden och kolla hur jag tänkte?
nu går jag bara rakt in i väggen hela tiden för att jag inte kan titta fram,
allt är bara helt patetiskt önskar jag bara hade kunnat släppa dig utan att det hade hänt en massa grejer runtomkring

alltså gud har irrat bort mig vet inte ens vad jag skriver om? vill inte ens skriva ner allt dehär vill inte att de ska finnas svart på vitt som ett bevis vill bara glömma allting som att ingenting har hänt jag är så dubbelmoral att jag inte ens orkar tänka vill bara kunna skaka på huvudet och bli nån annan

senaste dagarna sen min födelsedag har jag varit ganska likgiltig men nu så när jag tänkte lite så var det dedär som kom upp i huvudet.
i mitt huvud hade det varit lätt som en plätt men nu sitter jag flera månader senare och skriver i en jävla blogg som du inte ens vet finns för att jag inte har någon som helst chans att prata med och säga allting till dig och jag vill inte riktigt gå miste om allt utan detta är grejer jag måste få sagt till dig så här är allting, och här ligger jag och vill spy på att jag ens har skrivit allt dehär men ska skriva allting utförligare en dag när jag orkar för jag måste få ut det, pusss godnatt hoppas du har det bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0