Påminn mig tretusen gånger om att jag gjorde fel

Påminn mig tretusen gånger om att jag hade fel. 
Att du visste det. 
Så fel.
Hur länge ska man behöva betala för sitt misstag?
Hur många gånger ska man behöva ångra sig? Hur många gånger ska man behöva gråta i regn?
Skrika när ingen hör?
För att få dig att förstå.
Vem sade att jag inte kommer att ångra mig,
vem sade att jag kommer tillåta mig själv att bli sparkad på.
Att bli hånad och utskrattad?
Vem sade att jag inte mött spöken utan dig och att det regnat istappar utan att du stått bredvid?
Du kommer att förstå en dag,
då du ger allt till någon som kommer att vända ryggen och gå.
För att du gjorde så för länge sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0