78, hur kan nånting utan dig jämföras med, med dig

önskar jag kunde börja detta med ett hej babyyyyyy kom precis hem är iskall längtar tills vi ska ses, och jag önskar jag kunde dra tillbaks tiden ett år.
Jag fyller år efter tolvslaget och förra året var du med på min födelsedag och det var verkligen den bästa nånsin, utan att överdriva, inte för att nått speciellt hände,
men du var där.
vi pratade,
trängdes i en bil,
vi skrek,
skrattade,
jag ramlade nästan och du tog tag i mig
du sa att du var rädd
jag försäkrade dig om att du inte hade nått att vara rädd för (dagen efter var det jag som var rädd)
du ville att jag skulle följa med dig hem,
jag följde inte med,
vi pussades.

ändå så var det den bästa för jag var så sjukt glad, den natten somnade jag helt lycklig, säkert med ett leende.
imorgon vill jag inte ens fira för denna födelsedag kommer vara ingenting jämfört med den förra känns det som, jag vill bara sitta hemma i mitt rum ensam och dricka te och läsa en bok jag tycker tillome att det känns jobbigt att stiga upp på morgonen och gå ut ur mitt rum, även om jag är klarvaken så vill jag bara dra täcket över huvudet och sova, vill bara ligga i sängen och ha det varmt och tyst.

att bara få se dig eller höra din röst imorgon skulle räcka för mig men ibland känns det såhär och så blir det bättre på morgonen, vilket det säkert blir och jag vet att det är så dumt av mig att det känns såhär för mitt liv är egentligen så mycket mer än dig men just nu snurrar alla mina tankar runt dig, det tar liksom upp all min tid, när jag är vaken och även när jag sover, godnatt min skatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0