80, slutade andas

jag såg dig idag,
jag trodde mitt hjärta skulle stanna och slutade andas,
satt bara och  tittade och du tittade tillbaks så gick du ut från krogen och kom fram och hälsade och gav en puss och undrade varför jag var sur på dig? va? hur ska jag kunna vara sur på dig?
jag ville nog dö,
sjunka genom marken bara det känns fortfarande och jag var helt ensam,
ingen att säga omg jag såg honom ingenting utan bara bete mig som om ingenting och försöka le och du ville att jag skulle följa med vidare och sen ses imorgon så vi får se hur det blir.
Herregud jag tror att mitt hjärta stannade i en sekund jag bara såg dig och allting bleknade och rösterna försvann, hörde ditt namn och sen vände du dig mot mig det kändes som en jävla film jag tror du märkte för jag var utan reaktion i några sekunder liksom reste mig inte ens upp för att hälsa utan bara kollade som ett ufo tills du pussade och sa att jag skulle resa mig så vi kunde prata.

FUCK, varför är jag så svag för diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig jag kan inte ens förklara det kändes som att hela jävla världen stog still och du, där fanns du i allt som stog still


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0