83, har tröttnat på mig själv

Hej medved, du ringde min "kompis" typ igår eller nånting jag vet att hon ljuger mycket men de gör så ont att veta att det verkligen är sant att du ringer, när jag sitter och typ dör för att du ska prata med mig så att jag bara kan lägga allt bakom mig och du vet det, du vägrar men ringer henne hela tiden istället jag vet inte ens varför jag vill prata känner mig helt patetisk.
det gör ont,
sen känns det inte mycket,
sen vill jag gråta,
efter det så gråter jag,
sen får jag nästan panik och känner pratar jag inte med dig idag då dör jag, typ,
sen fattar jag ännu engång att du faktiskt inte vill,
då blir jag ledsen igen och sen hoppas jag på en bättre dag imorgon.
Jag mår typ illa på mig själv för att jag är såhär.

Ska ut med en gemensam tjejkompis till oss ikväll och hon sa att hon hade sett dig iförrigår och undrade om vi sågs osv sen ville hon träffas så ikväll blir det av, och jag hoppas att jag ser dig i stan, håll tummarna för mig din jävel =)

Update: sen ringde din kompis mig och sa att jag skulle prata med dig? what?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0