86, im terrified but im not leaving, know that i must pass this test

Fan vad jag är irriterad vill bara prata med dig och få ut allting och komma vidare, inte för att jag tror att det går men det måste ju gå.
Ibland är jag så rädd för hur mitt liv kommer se ut, jag vet ju att jag kan få världens bästa liv men jag vill ha det med dig, det känns helt sjukt och jag blir arg på mig själv, varför vill jag dehär? varför vill jag dig?
När jag tänker på framtiden så blir jag rädd av att du kommer vara lycklig, så lycklig med någon och ni kommer få barn tillsammans, laga mat tillsammans, handla, resa, helt enlekt leva ihop och denna någon kommer inte vara jag. Jag är bara så rädd av att jag alltid kommer önska att personen jag lever ihop med är du.. det kanske bara känns så just nu men det känns som att det kommer kännas såhär föralltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0