jag kommer aldrig förlåta dig

Åh vissa kvällar är så jobbiga, har vaft världens bästa dag men allt kommer som en käftsmäll på kvällen.
Idag kom jag på när du kom hem till mig första gången och ringde mig nerifrån och frågade vilken våning det var.
-åk upp till fyran, sa jag
öppnade dörren och väntade men du var inte där, så såg jag någon uppe vid trappan över mig och det var du, jag undrade vad du gjorde där uppe och skrattade. du skrattade och sa
-du bad mig ju åka upp till fyran
jag skrattade och sa att jag hade glömt min våning, jag var så nervös. och sen skrattade vi.

hatar dig för att du nånsin fick mig att känna något för dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haters just have an intense desire to be loved

2011-04-12 @ 21:58:30
Postat av: Anonym

if I ever should need u I know you'd come, ready to kill with a smoking gun

2011-04-12 @ 21:59:10
Postat av: Anonym

What started out as a simple altercation, turned into a real sticky situation

2011-04-12 @ 22:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0