den gråa

första gången vi var på bio så hade jag precis fått feber men vågade inte säga någonting för att jag ville vara med dig utan fixade mig och vi åkte på bion, i bilen frågade du om nått hade hänt jag svarade att jag var lite trött att jag snart skulle piggna till.
under filmen så blev jag värre och värre och ville sova ville lägga ner huvudet på din axel och när du höll mig i handen så vågade jag inte hålla tillbaks så som jag egentligen önskar att jag hade gjort de.
fan alltså jag vill aldrig ha pojkvän igen. i tio dagar så har jag sovit med din tröja, det luktar du precis som det ska men det är bara de att du inte är här, jag kramas med en tröja som inte kramar tillbaks och du kommer aldrig få tillbaks den.
och allt ngör så ont det värker i hela kroppen, de känns som att du först byggde ihop mig försiktigt och ömt för att sen ta bort bitar så att hela jag rasar samman. jag vet inte vad jag ska ta mig till

Kommentarer
Postat av: Anonym

han gjorde mig hel

när han kom in i mitt liv

så vändes hela min värld upp och ner

någon som fick mitt hjärta att hoppa ur bröstkorgen

jag vill ha tillbaka mitt liv,

som det var.

för det är så svårt att finna lyckan

när du gett bort den till någon

som tagit emot den

för att sen gå iväg med den

att vara kär innebär att lägga sin lycka i någon annas händer

å alla som säger att man aldrig ska göra det

det kanske man inte ska

men det är något man gör

att bli kär är som att hoppa från ett stup

när du väl har fallit

så är det försent.

och smällen

är något vi får ta.

hur ont det gör

vi vet dock aldrig förrän vi landat.

2011-02-22 @ 03:00:44
Postat av: Anonym

Desto högre murarna runt ditt hjärta är,

desto längre och hårdare blir fallet när någon river ner dem.

2011-02-22 @ 03:05:10
Postat av: Anonym

jag visste inte att vi i framtiden

skulle tillhöra

det förflutna

jag trodde att framtiden tillhörde oss

2011-02-22 @ 03:08:23
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=QAUUTwaxgOs

2011-02-22 @ 16:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0