min

de är så jobbigt morgonen började med att jag grät när jag lockade håret innan skolan sen så var det så stup i kvarten, gråt, andas, in på ena toan, ut sluta gråta, in p ånästa, började gråta igen, de bara kommer och kommer och jag vet aldrig när kan sitta och skratta så säger det bara poff inom mig och allt brister.
det har varit ett helvete att ta sig igenom idag och dehär är bara första dagen så de lugnar mig inte direkt, hoppas jag somnar snabbt ska krama min favorittröja som aldrig kramar tillbaks
jag fattar inte varför jag inte är värd att kämpa för liksom varför förtjänar inte jag allt de. varför får jag inte det varför är du inte lika ledsen som jag varför känns det som att min värld har en jordbävning varför har inte din värld en tornado???

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad jag saknar honom.

Saknar hans söta sms

saknar att höra honom säga jag saknar dig

saknar att ligga sked i soffan

2011-02-24 @ 22:24:02
Postat av: Anonym

tonight your gonna stay home while i run the streets

2011-02-25 @ 15:14:08
URL: http://h
Postat av: Anonym

not all words fit their meanings. sometimes what is said is not what is meant and what is meant is left unsaid

2011-02-26 @ 22:39:19
Postat av: <3

Va? Vad har hänt nu, du var ju så glad och lycklig med den nya killen? :S Hoppas det ordnar sig! :)

2011-02-26 @ 23:03:43
Postat av: Anonym

heeej de tog slut för att han mådde dåligt och betedde sig inte så bra så det funkade inte men tydligen så var jag värd det så vi är tillsammans igen <3 <3

2011-02-28 @ 01:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0