den grå igen

Hej älskling vi la precis på telefonen och det är slut och det är jobbigt och finns mycket tårar och ånger men nu är det slut de blir ännu en natt med den grå tröjan.. som inte kramar tillbaks mig.
jag kommer aldrig lämna tillbaks den till dig kommer sova med den hela tiden.
jag känner mig så tom och utsugen på energi och jag är så ledsen för att du inte är lika tom och utsugen, att jag får vara det ensam för jag ville aldrig tycka om ensam jag ville att jag skulle tycka om lika mycket som du och att ingen skulle tycka om för mycket eller för lite men jag ville så mycket att inget blev som jag ville och här är jag utan att nått är som jag vill är bara tom. vill ha helg kommer dricka tills jag inte har en tanke kvar i hjärnan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0