we can either make it or break it

iförrigår natt lördagen alltså så var jag lite full och väldigt väldigt ledsen älskling kunde inte hålla mig så du fick ett sms om att jag saknar dig.
jag fick inget tillbaks, ville bara lägga mig på mage mitt på mcdonalds golvet bland alla människor och gråta, sen somna be alla dra åt helvete och säga att ingen förstår mig sen ville jag bara fly ville att  nån bil skulle krocka i mig eller nått så att jag skulle hamna på sjukhus och se om du kanske skulle komma då. det gjorde jag inte förstås, åkte hem och hade precis somnat, fick sms, innan jag hann svara fick jag nya.
Saknar dig
Vart e du
Vart e du

Jag kommer nu vi måste prata
jag trodde det var en dröm kollade tio gånger innan jag svarade okej sen träffades vi och du ville försöka igen så fick du lova att aldrig göra nått liknande igen, aldrig få mig att känna att du kanske inte bryr dig tillräckligt för jag klarar inte av att göra slut engång till, efter några förklaringar och ett löfte så är vi back on track nu och jag hoppas verkligen att detta inte blir ett misslyckande för det orkar jag inte med. hoppas allt vänder tillbaks till hur underbart det var innan det blev katastrof mellan oss, gör det inte det så måste jag bara gå vidare, även om jag ibland inte kan andas och tror att jag kommer dö för att det är så jobbigt så kommer jag vara tvungen. då får du stå kvar för jag klarar inte av några fler brutna löften för då kommer jag börja bli taskig och blir jag det så kommer jag må dåligt över det sen och det behövs inte i mitt liv.
jag tycker om dig så mycket och dagarna utan dig var så tomma att jag inte visste vad jag skulle ta mig till shitt vad jag aldrig vill må så igen
då måste jag läsa allt dehär och påminna mig själv om att Nej, jag vill inte ha det så. det är därför allt finns här så att jag kan påminna mig själv om känslorna som finns i stunderna.

de var väl inte som jag trodde för tydligen så är jag visst värd att ha och vara med även om det kanske inte är som det borde vara mellan oss

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=uzrFD3kxZsA

2011-02-28 @ 20:41:46
URL: http://h
Postat av: Anonym

IF YOU CAN´T CONVINCE THEM CONFUSE THEM

2011-02-28 @ 20:49:45
Postat av: Anonym

I krig och kärlek är allt tillåtet, men inte ursäktat

2011-03-01 @ 11:59:44
Postat av: Anonym

we only run from the things we're truly scared of

2011-03-01 @ 14:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0