the scars of your love reminds me of us they keep me thinking that we almost had it all



Träffade mitt ex igår, första gången på 3 månader.
Det var en sån sjuk känsla vet inte hur det känns men det kändes skönt också.
Gud vad jag hade saknat att ligga och kramas och oussas med någon man saknat så mycket och tror att man ska gå sönder utan. Jag har ju inte gått sönder men det har känts så de senaste månaderna kändes som att idag var första gången jag kunde andas. När jag var med honom så kändes det som att allt som hade hänt var en dröm man vaknade ur och som att allting var bra igen.

Saknar dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rose are red violets are blue, if you’re reading this, you have nothing to do.



Three words, eight letters. Say it and I’m yours.

2011-06-05 @ 22:30:47
Postat av: Anonym

Kärleken är en vild kraft. När vi försöker behärska den förgör den oss. När vi försöker fängsla den gör den oss till slavar. När vi försöker förstå den gör den oss vilsna och förvirrade. Den här kraften finns på jorden för att ge oss glädje, för att föra oss närmare gud och vår nästa. Ändå är det så att det sätt vi älskar på idag ger oss en timmes ångest för varje minut av ro.







- Paulo Coelho

2011-06-06 @ 09:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0