lär dig lär dig lär dig lär dig lär dig

man ger och ger så mycket och jag har gett och gett och inte fått tillbaks.
jag får så mycket också, av min mamma, min familj, min bror, min bästis, av människor men just det jag gett dig kommer aldrig tillbaks. det är som att ge en del av sitt hjärta, det man gett ska ju ersättas med en bit ev ditt hjärta. men du gav aldrig en del till mig så det är bara ett tomt hål på den delen som är hos dig.
och jag blir så arg för jag förtjänar inte dehär jag förtjänar verkligen sanningen och nu är jag här helt ensam och vilsen och vet inte vafan jag vill.

känns som att jag aldrig lär mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Women fall in love by what they hear. Men fall in love by what they see. That’s why most women wear makeup and most men lie.

2011-03-19 @ 23:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0