Cause you were so beautiful before that day

nothing feels like how it should be

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan inte vara en halva i en hel förrän du själv är hel.

2011-05-24 @ 22:44:54
Postat av: Anonym

Det känns faktiskt motbjudande att blogga för du, du och du som läser är vidriga människor medans du, och du är underbara.

Fattar ni vinken? Alltså människor har blivit så sjuka i huvudet, det har dom alltid varit men jag har liksom aldrig brytt mig om det tidigare i mitt liv, har någon kunnat stå för det den har att säga så har jag respekterat det men dom som inte kunnat stå för det, jag förstår liksom inte, hur vågar man säga något man inte kan stå för?

Har gjort det jag har gjort av situationen, ibland blivit irriterad, ibland inte brytt mig, flyttat hemifrån, flyttat tillbaks, avslutat relationer osv. och jag har alltid varit äcklad av människor men samtidigt så har jag inte velat döma så jag har liksom väntat och tagit det lugnt och oftast haft all rätt att vara äcklad och där emellan så har jag även hittat människor som står mig varmt om hjärtat än idag.

Så jag är ändå glad över allt som hänt på något sjukt sätt, alla dagar jag sovit mig igenom för att jag inte orkat vara vaken,

Jag vet inte riktigt vad jag skulle komma fram till men ni därute som är som psykon, lägg ner, helt ärligt ni förstör er själva och ni kanske uppnår det ni vill i stunden men allt man gör kommer tillbaks.

Börja ta hand om er själva och lev era egna liv.

Är så tacksam över att jag kommit över mina perioder jag varit sjukt vilsen,

2011-05-24 @ 23:54:04
Postat av: Anonym

min grej är bara den att jag kan inte ha en kille som är pussy jag behöver en med balls och tills jag träffar en kille som har det så vill jag inte ha nån.

2011-05-25 @ 01:26:56
Postat av: Anonym

Uppge kod ADSTAR vid bokning via kundservice på 08-22 21 40, serviceavgift tillkommer. Tallink Siljas stamgästprogram

2011-05-27 @ 16:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0